1. Zwrot można zgłosić wypełniając formularz online. Taka droga umożliwia łatwe zgłoszenie zwrotu, monitoring statusu zwracanych produktów oraz proste nadanie przesyłki.
lub
2. Zwrot prosimy wysłać na adres:
Happy Feet ul. Obrońców Chojnic 9/10 89-600 Chojnice
Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu (oryginał lub ksero) oraz wypełniony formularz zwrotu, który można pobrać tutaj.
Pomimo braku obowiązku podania przyczyny zwrotu, będziemy wdzięczni za taką informację. Pozwoli nam to budować lepszą ofertę sklepu i da możliwość poprawy jakości obsługi klienta.
Każdemu kupującemu przysługuje 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny. Oferujemy dwie drogi odstąpienia od umowy. Zwrot wpłaty dokonamy najpóźniej 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.